BİZİ TAKİP EDİN


Aynes, 1993 yılında dört tarafı ovalarla çevrili, çiftliklere ve köylüsüne yakın Denizli’nin Acıpayam Mevkinde kuruldu. Aynes’in kurulma önceliği bölgedeki ekonomiyi canlı tutmak olsa da çok kısa bir sürede bir Türkiye markası oldu.

Anadolu, sütün doğduğu topraklardır. Aynes, sütün en saf ve en iyi halini ileri teknoloji ile birleştirip sağlıklı ürünlerle tüketicisine ulaştıran, süt üretiminde geleneğe bağlı ancak yeniliklere açık, köklerine saygılı ancak meraklı, üretimde teknolojik ancak ürünlerinde insan odaklı olarak çalışmaktadır.

155.000 m2 açık ve 34.000 m2 kapalı alanda 1.000’in üzerinde çalışanı ile yılda 1.795 ton/gün yani yıllık 650.000 ton süt işleme ve 800 ton/gün yani 288.000 ton/yıl yem üretim kapasitesi ile ürünleri severek ve güvenerek tüketilen bir marka olma yolunda, büyüme hedefi ile ilerlemektedir. Aynes ISO en büyük 500 şirket listelerinde 2011 yılından bu yana yer almaktadır. Kurum ISO en büyük 500 listesinde yer almaya TMSF çatısı altında da devam etmektedir. 2019 yılında Istanbul Sanayi Odası’nın ‘En Büyük 500 Sanayi Kuruluşu’ sıralamasında 197. Sıraya yükselmiştir.

Aynes, süt sektöründe hem iç pazarda hem de ihracatta yaptığı yeni yatırımlarla, Türkiye ve yurt dışındaki pazarlarda gelişimi sürdürmeye devam etmektedir. AYNES Gıda kendi markası ile Türkiye’nin tüm bölgelerine dağıtımı yaparken ayrıca Türkiye’nin büyük zincir marketlerine de özel süt ürünleri üretimleri de gerçekleştirmektedir. Aynes süt ürünlerini Avrupa Birliği, Orta doğu, Uzak doğu, Afrika, Türki Cumhuriyetler ve Rusya olmak üzere birçok ülkeye ihraç etmektedir. Bu başarısının arkasında güçlü Ar-Ge kabiliyeti, üretim kapasitesi ve kalite yönetimi ile sertifikalandırılmış belgeleri rol oynamaktadır. İhracat pazarlarının çeşitlendirilmesine ve hacmin artırılmasına yönelik çalışma ve faaliyetleri devam etmektedir.

Misyon

Sütün doğduğu topraklar olan Anadolu’nun kültürel mirasını ve zanaatını,
modern teknoloji ve üretim teknikleriyle birleştirerek Anadolu Tadını sofralara ulaştırmak.

Vizyon

Geçmiş ve geleceğin kesişiminde, Anadolu Tadında süt ürünleriyle başta ülkemize,
ardından tüm dünyaya iyilik ve sağlık taşıyan öncü ve ilham veren global bir marka olmak.

Değerler

  • Geleneğe bağlı, yeniliğe açık
  • Köklerine saygılı, gelişime meraklı
  • Geçmişini unutmayan ancak yarınları yaşayan
  • Üretimde teknolojik, ürünlerinde insancıl
  • Hizmette birey odaklı, lezzeti ulaştırmada kitlesel
  • Her daim mütevazi fakat işinde uzman ve otorite